Jak na reklamace

POSTUP PŘI REKLAMACI

I přes pečlivý výběr zboží se může stát, že Vám přijde zboží, které má například vadu, chybu na látce, látka přišla jinak barevná, než jste si přál/a... Pokud se něco takového objeví, napište nám prosím na email info@prodej-mi-latky.cz. My se Vám ozveme, jak budeme reklamaci řešit.

Pokud chcete reklamaci vyřídit co možná nejrychleji, usnadníte nám práci tím, že vyplníte vzorový formulář pro uplatnění reklamace, který je možné si stáhnout zde: Vzorový formulář pro uplatnění reklamace

 

Důležité info

Látky se snažíme stříhat s přesností na 2cm. Většinou však dostanete o kousíček více, než jste si objednali :-) Nejsme stroje a ani nemáme stoje, které látku přesně odměří a ustřihnou. Přivřete prosím očko nad naší občasnou nedokonalostí. Neděláme to schválně. Snažíme pro Vás se látky stříhat s láskou a co největší pečlivostí.
Látky máme na rolích nebo na dublech, na kterých jsou látky napružené tím jakým způsobem jsou navíjeny. Proto se občas u tenčích materiálu může stát, že látky budou mít kraje lehce zarolované. Pokud si chcete látky od nás přeměřit, je nutné tak udělat před praním, jelikož většina látek je potřeba před použítím vysrážet. V pračce se látky vysráží o 5 - 10%. Pozor u látky vždy předem vyzkoušejte stálobarevnost. 

 

PROČ MI DORAZILA JINÁ BARva NEŽ JI VIDÍM NA MONITORU?

Každý monitor pracuje s jinou technologií a tak barva látky může být opravdu jiná. Je tedy nutné se kouknout na kalibraci svého monitoru. Pokud si i tak nejste jisti jestli různé látky jdou k sobě, napište nám a Vám rádi poradíme, vyfotíme. 

 

JAK ZABALÍME VAŠE ZBOŽÍ?

Látky balíme do speciálních plastových obálek, které jsou úplně ideální na přepravu tohoto druhu zboží. Pokud nám plastové obálky svou velikostí nestačí, používáme velké plastové pytle. Vše, pokud je potřeba, zabalíme do stretch folie aby jsme měli jistotu, že látky k Vám dorazí v pořádku.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.